نوشته شده توسط : ابراهیم رضایی
رفتم داروخونه ميگم؛خميردندون سفيدکننده دارين!؟ميگه واسه دندونات ميخاي ميگم پ ن پ ميخام کاسه توالت روبرق بندازم;-) واسه دلخوشيمم که شده بخندديگه....يالا! فرستنده : فاطمه 148347 صبح اومدم دفتربه منشیم میگم ی خودکاروآچاربده. میپرسه کاغذآچار؟ گفتم: پ ن پ آچار فرانسه!!!!!!!!! فرستنده : اکبر دربه در! 147996 یارو میره نونوایی شاتر بهش میگه نون میخوایی؟ میگه پ ن پ امدم دستامو اردی کنم برم شنگول و منگول رو گول بزنم! فرستنده : mamali 147866 بابام خوابه مامانم میگه ی چیزی بنداز روش سرده میگم پتو خوبه میگه پ نه پ میز خوبه بنداز روش یکمی بخندیم فرستنده : AIDA 147359 نصف شب ميبينم سعيد داره يچيزايي ميگه فك كردم توخواب داره حرف ميزنه برگشتم ميگم سعيد بيداري ؟؟ ميگه پ ن پ خوابم خودمو زدم به بيداري!!!!!! راستش كم آوردم فقط تونستم چشامو ببندم خودمو بزنم به خواب فرستنده : ali988 147248 رفتم قصابی میگم زبون دارید یارو گفت پ ن پ لالیم فرستنده : arash2586 146983 رفتم به همسایه میگم فرغون دارید؟ میگه:میخواید چیزی رو جابه جا کنید؟؟ گفتم:پـــــ نــــ پــــ میخوایم سوارش بشیم با خانواده بریم شمال!! فرستنده : تخمه!!! 146870 ✿❤✿❤✿❤✿❤✿❤✿❤✿✘✿(O L O)✿✘✿❤✿❤✿❤✿❤✿❤✿❤✿ به صندوق دار بانک میگم ببخشید شما صندوق دار بانک هستید؟ میگه پ ن پ من هاچ بک بانکم :| فرستنده : محمد موحدی ❤✿✘(O L O)✘✿❤ 146559 دیروز داشتم آب می خوردم که یهو پرید تو گلوم بابام اومده می گه بزنم پشتت؟ حرف که نمیتونستم بزنم ولی تو دلم گفتم پـَـ نـَـ پـَـ جارو برقی بیار بکن تو حلقم شاید اومد بیرون ! فرستنده : دختربهمنی(یه حالی دارم این روزا) 145930 دختره داره غرق ميشه ميگم دستتو بده به من ميگه مي خواي نجاتم بدي؟ پــَـَـ نــه پــَـَـــ ميخوام واست لاک بزنم! فرستنده : پریسا 145644 رو نیمکت نشستم روزنامه دستمه یارو اومده میگهروزنامه میخونی؟ میگم پ نه پ سبزی خریدم یادم نیست لای کدوم صفحه گزاشتم فرستنده : AIDA 145613 رفتم دکتر واسه عمل بینیم دکتر میگه:میخوای دماغتو کوچیک کنی؟ میگم:پـــ نــــ پـــ اومدم بکوبیمش سه طبقه بسازیم! فرستنده : gamer_saeed 144217 با خالم رفته بودیم بیرون سوار تاکسی شده بودیم واسه گودزیلاش جانبود بشینه بغل خالم نشسته بود حالا تاکسی نگه داشته پیاده شیم خالم درو واکرده پسرش میگه: درو واکردی پیاده شیم ؟ خالمم برگشت گفت : پ ن پ درو وا کردن هوا بخوریم... فرستنده : sahar joon 144165 رفتم نون وایی دیدم دوستم تو صفه باش سلام علیک کردم برگشته میگه اومدی نون بگیری؟-؟ من:په نه په اومدم پیشت تا دور هم باشیم. اون:دمت گرم که اومدی^-^ خدایا این دوستارو برام حفظ کن که دم به دیقه مایه شادی و سرور مارو فراهم میکنن لایک میکنی؟ یا برم به مامانت بگم چه گندی زدی ها؟^-^ فرستنده : سامان^-^



:: موضوعات مرتبط: طنز , جوک , پ ن پ , ,
:: بازدید از این مطلب : 213
|
امتیاز مطلب : 3
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : سه شنبه 12 فروردين 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
»
»
»
»
»
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: